Friendschip

 

1:53:22

De Iphone verraadt het babbeluur. Bijna TWEE uur!!

Ik kan het nog. Lang bellen. Semmelen. Sjauwelen.

En wat voelt het, lekker ouderwets, heerlijk aan.

Onze twintigjarige vriendschap kende een onderbreking van ongeveer vijf jaar. Roddelende, manipulatieve mensen wringen soms de nek om. Het zorgde voor verwijdering en leegte. Radiostilte in het kwadraat.

Gelukkig waren we niet gestikt, slechts bewusteloos. En zaten we al snel terug op dezelfde golflengte.

Toch blijft het soms een beetje ‘lopen op eierschalen’. We dansen niet meer om elkaar heen, maar het juiste ritme vraagt af en toe nog wat ruimte.

We checken effe af. En creΓ«ren we nadien weer verder.

Want zij schrijft fantastisch goed en ik kan zingen. πŸ™‚

 

12 thoughts on “Friendschip

  1. klinkt goed!
    (ook het bijgevoegde muziekje, van een heerlijke meid waar ik in mijn puberjaren stiekem een beetje verliefd op was… πŸ™‚ )

  2. Blondie Top of the Pops Niet in mijn kindertijd, maar in de kindertijd van onze kinderen maar ik danste en zong net zo hard mee………Mooie tijd. Gesprekstof genoeg hierover met vrienden aan de telefoon.

zegt u het maar!

