“She might’ve let you hold her hand in school
But I’m a show you how to graduate”

“See anybody could be good to you,
You need a bad girl to blow your mind”

De woorden wandelen uit zijn mond alsof ze er vanzelf in terecht kwamen.Ik  zing wat fonetisch mee. Hij kent de totale tekst met de nodige handgebaren en uitdrukkingen.Tekst kennen = tekst begrijpen. Mijn wenkbrauwen gaan twee centimeter hoger en hij lacht met mijn gezicht.

We hernemen het couplet uit volle borst. Eén hand aan het stuur, één hand wat arrogant trendy girly-achtig in de lucht.

We rijden onze straat in maar ik rij voorbij ons huis. Bij zijn verbaasde blik zeg ik: “A ja, éérst …”Hij maakt de zin voor me af: “moet het liedje gedaan zijn.”

We krijgen de slappe lach en ik stop toch maar eventjes aan de kant. Even alles veilig stellen.

Giechelend draai ik terug de weg op en rij richting thuis.

Hij geeft me een dikke zoen en zegt: “Gekke mama!”

Ik heb een toffe zoon!

 

 

16 thoughts on “

  1. ik blijf wel eens op de oprit staan om een liedje volledig te laten uitspelen,
    maar dan is het zeker niet op dit soort muziek… 😛
    Toffe mama en zoon!

zegt u het maar!

